דף הבית >> מאמרים >> קידום מכירות - לוחות שנה

קידום מכירות באמצעות לוחות שנה ממותגים


קידום מכירות באמצעות מוצרי פרסום ובאמצעות לוחות שנה ממותגים בפרט נחשב למאוד אפקטיבי. מחקרים שבוצעו מוכיחים כי קידום מכירות ישיר מביא לתוצאות טובות יותר מאשר פרסום בדרכי המדיה השונים. ההסבר לכך טמון בפנייה האישית ללקוח - יצירת קשר ישיר עם הצרכן מעניקה לחברה יתרון על פני המתחרות.

להיכנס לאג'נדה של הלקוח - לוחות שנה כאמצעי קידום מכירות

השימוש בלוחות שנה ממותגים כאמצעי לקידום מכירות הוא בעל יתרונות רבים:
  • בחירה משתלמת - העלות של הדפסת לוחות שנה אינה גבוהה יחסית, ובניגוד להדפסת מודעות או קידום מכירות
    באמצעות פליירים שסופם להיזרק, לוחות שנה הם שימושיים ונשארים עם הלקוח לאורך כל השנה.
  • לוחות שנה ממותגים הם בעלי ערך שיווקי רב- בין אם הם מונחים על השולחן במשרד או תלויים על הקיר בבית, הם מתפקדים ככרזת פרסומת - כל אדם שמגיע לחדר נתקל בלוח השנה ובו שם ולוגו החברה שלך. בנוסף לכך, לוחות שנה אינם רק מונחים אצל הלקוח- השימוש בו מביא לחשיפה חוזרת וממושכת של הלקוח אל המותג, שנחרט אצלו בתודעה. קידום מכירות שכזה הוא הקידום היעיל ביותר.
  • אפשרויות עיצוב מגוונות - לוחות שנה מכילים שטח רב הניתן לניצול לטובת העברת מסרים מסוימים או יצירת אווירה וגישה חיובית כלפי המותג. לוח שנה יכול לשלב צילומים, גרפיקה ותכנים מעניינים. העיצוב הכללי של לוח השנה צריך להיות תואם למוצר או לשירות הניתן על ידי החברה.
סוגים שונים של לוחות שנה - סוגי חשיפה שונים
  • לוחות שנה קיר תלויים הם גדולים ובולטים בשטח ולכן בעלי חשיפה גבוהה ויעילים מבחינת קידום מכירות.
  • לוחות שנה שולחניים מתאימים מאוד לשולחן במשרד והם נגישים ונוחים לדפדוף. הם מגיעים בגרסאות מגוונות, כמו לוח שנה הכולל מעמד לעט ופתקים.
  • לוחות שנה מגנטיים
קידום מכירות המותאם לקהל היעד - אישי יותר ויעיל יותר
פעולת קידום המכירות צריכה להיות אישית ואיכותית: ככול שתפגעו יותר בטעם הלקוח הספציפי כך התחושה שלו תהיה שדווקא אתם מכל החברות מבינים את צרכיו ותוכלו לתת לו את השירות הטוב ביותר.
כך לדוגמא, לוחות שנה קיר יתאימו יותר ללקוחות הפרטיים, בעוד לוחות שנה שולחניים יוכלו להתאים יותר כאמצעי קידום מכירות ללקוחות העסקיים.
לוחות שנה ממותגים מאפשרים מרחב תמרון רב מבחינת התוכן והפונקציונליות שלהם - בשימוש חכם ניתן ליצוק לתוך המוצר, הפשוט לכאורה, תוכן שיווקי רב ואיכותי בהתאם למסר שאתם מעוניינים לשדר ללקוחות.

כל הזכויות שמורות לטריגר פרסום ושיווק בע"מ

מפת האתר