דף הבית >> מוצרי דפוס
קטלוגים מחברות ספירלה ופנקסים פולדרים קלסרים ותיקיות
 

לוחות שנה ויומנים
לוחות שנה שולחניים
לוחות שנה קיר
לוחות שנה מגנטיים
יומנים וארגוניות

 

מוצרי פרסום – נייר ודפוס

כבעלי עסק, אתם ודאי מכירים בחשיבותה של נאמנות מצד הלקוחות. ככל שאתם אוספים לקוחות, חשוב לכם יותר לשמור על נאמנותם ולהתבסס כספקים היחודיים של המוצר אותו אתם מספקים. אם הגעתם למצב שבו הלקוח עושה קישור אוטומטי בין הצורך שלו לבין המותג שלכם – אתם במצב הכי טוב שיכול להיות, כי כך אתם למעשה מנטרלים את התחרות ונהנים מבלעדיות שמכניסה לכם כסף.

שיווק אישי וייחודי בעזרת מוצרי פרסום – נייר ודפוס

אחד העקרונות החשובים ביותר ליצירת בסיס לקוחות נאמן הוא להיות "בראש" של הלקוחות כל הזמן, כך שהם יחשבו עליכם ברגע הנכון. יש דרכים רבות לעשות זאת, אך אין ספק שאחת הדרכים הכי יעילות היא שימוש במוצרים עליהם מוטבע הלוגו של העסק עם פרטי ההתקשרות.
את הלוגו אפשר להטביע על מגוון מוצרי פרסום – נייר ודפוס עטים, משטחים לעכבר ועוד. ברגע שאתם מטביעים את הלוגו על מוצרי פרסום ומחלקים אותם ללקוחות, אתם למעשה מרוויחים פעולה כפולה: חשיפה מלאה במשרדי הלקוח (שכן כל העובדים ישתמשו במוצרים עליהם מוטבע הלוגו שלכם) והלקוח יהיה מרוצה ושמח לקבל מוצרים בחינם.

מגוון גדול של מוצרי פרסום – נייר ודפוס

לחלק מתנות זה נחמד וכולם אוהבים לקבל מתנות, אך לעתים בעלי עסק נוטים לחלק מתנות שאינן שימושיות עבור הלקוח וסתם תופסות מקום ומבזבזות משאבים, כמו עציצים, אקווריומים וכדומה. זה נחמד בהתחלה אך אחר כך מציק ויוצר אסוציאציה שלילית עבור המותג. שימוש במוצרי פרסום שימושיים, לעומת זאת, יוצר קישור חיובי שכן הלקוח ישמח להשתמש במוצרים שהוא מקבל. יש סוג מסוים שתמיד עובד של מוצרי פרסום – נייר ודפוס. הכוונה היא לשלל מוצרים כמו מחברות, קלסרים, מכתביות, דפים, תיקיות, מעמדים לשולחן, פנקסים ועוד.
מוצרי פרסום – נייר ודפוס הם מוצרי דפוס אשר עליהם מוטבע הלוגו של העסק ופרטי ההתקשרות. הם נמצאים כל הזמן בסביבת העבודה של הלקוח וכך מבטיחים לכם חשיפה אינסופית אשר תבטיח שברגע שהלקוח יזדקק לשירות אותו אתם מציעים, הפרטים שלכם יהיו זמינים ממש מול עיניו. חשיפה מהסוג הזה היא יקרת ערך ותשדרג את ערך המותג שלכם בעשרות מונים, לכן מוצרי פרסום – נייר ודפוס הם מוצרי הדפוס הכי טובים לעסק שלכם.

 

כל הזכויות שמורות לטריגר פרסום ושיווק בע"מ

מפת האתר