דף הבית >> מאמרים >> לוחות שנה

לוחות שנה - עוגן שקט ביום עמוס


לוח שנה משרדי או ביתי מהווה חלק אינטגרלי מחיי היום-יום שלנו. אנו מסמנים בו אירועים חשובים, חגים, חופשות, וכל דבר שממלא את סדר יומנו. אנו מקבלים את עובדת קיומם של לוחות שנה כמובן מאליו, אך לוחות השנה מהווים עוגן בחיינו - סדר בבלגן של פגישות ואירועים. היסטוריונים טוענים כי השימוש בלוח השנה הראשון נעשה כבר במצרים העתיקה לפני כאלפיים שנים ומאז, לוחות השנה משרתים אותנו היטב. עם השנים פריט שימושי זה עבר שינויים וטרנספורמציות רבות. כיום ניתן למצוא לוחות שנה במגוון דגמים ועיצובים: לוחות שנה קיר, לוחות שנה שולחניים, לוחות שנה מגנטיים ויומנים ממותגים. לכל אחד מהדגמים השונים אופציות עיצוב רבות ומיוחדות. כך למשל, ניתן למצוא לוחות שנה המשולבים בפרטים שימושיים כמו מספרי טלפון חיוניים, טבלאות מידות ומשקלים, וכן שילוב של גימיקים שיווקיים כגון דפי מזכר צבעוניים, מחשבון, עטים וכדומה.

לוחות שנה זה עניין של מסורת


חלוקת לוחות שנה ויומנים ללקוחות החברה הפך כבר למנהג קבוע. לקראת חודש ספטמבר, כשהשנה העברית החדשה בפתח, עולה תחושה של חג באוויר. זוהי תקופה של התחלות חדשות, המלווה בציפייה רבה לשנה החדשה ולדברים החדשים שהיא תביא עמה. זהו זמן מצוין לכל חברה לשלוח ללקוחותיה לוחות שנה המשולבים בלוגו החברה ותמונות של מוצרי החברה. בלוחות שנה אלו יוכלו הלקוחות לסמן אירועים חשובים בחייהם, ואיתו יוכלו לתכנן את השנה הבאה. באופן זה החברה מתחילה עם הלקוח את השנה החדשה ומלווה אותו לכל אורכה. בנוסף, קבלת לוח שנה הפך לעניין של מסורת בקרב לקוחות שונים. רבים מהם רגילים לקבל מחברה מסוימת לוח שנה באופן קבוע בכל שנה. באופן זה נוצר קשר ארוך טווח בין החברה ללקוח. ישנה ציפייה מהלקוח שהחברה תחשוב עליו גם בשנה הקרובה.

לוחות שנה - לראות אותך בכל יום בשנה


לוחות שנה מהווים מוצר פרסומי יעיל לכל חברה. היתרון העיקרי של קידום מכירות על ידי לוחות שנה הוא החשיפה היומיומית לחברה. לוח השנה הוא למעשה תשדיר פרסומת קבוע המשודר ללקוח בכל רגע נתון. בכל פעם שאדם מסתכל בלוח השנה הוא נחשף לשם החברה, ללוגו שלה, למוצריה ולפרטיה. באופן זה החברה נשארת תמיד בתודעתו של הלקוח. עיצוב חכם של לוחות שנה מותאם באופן ישיר לסוג הלקוחות ומשלב את שם החברה, לוגו החברה, פרטי התקשרות וכל פרט אחר שהלקוח מעוניין שיופיע.

לוחות שנה - קמפיין פרסומי


לוחות שנה לועזיים המתאימים לחברות אשר מייצאות את השירותים ו/או הסחורות שלהן לחו"ל ומהווה קמפיין פרסומי זול במיוחד בקרב לקוחותיהם ולקוחות פוטנציאלים.

כל הזכויות שמורות לטריגר פרסום ושיווק בע"מ

מפת האתר