דף הבית >> מאמרים >> מוצרי פרסום - קידום מכירות

מוצרי פרסום עבור קידום מכירות


מוצרי פרסום לקידום מכירות הינה אחת השיטות היעילות לפרסום מוצר או חברה. העברת מסר שיווקי הנעשית באופן אישי, גורמת ללקוח פוטנציאלי או ללקוח קיים להרגיש חשוב ומיוחד. הכנסת מוצרי פרסום אל הטריטוריה הפרטית של הלקוח, הבית או המשרד, שם הוא מרגיש הכי נוח מוכחת כיעילה יותר מפרסום המוני בסוגי המדיה השונים.


שיקולים בעת בחירת מוצרי פרסום

  • פרקטיות - כדאי לבחור מוצרי פרסום שהלקוח עושה בהם שימוש יומיומי כגון: עטים, ספלים, לוח מודעות או זיכרון נייד (Disk on key). על מוצרים אלו ניתן להדפיס את לוגו החברה או אמרה אישית ואופטימית כמו "איתך מהקפה של הבוקר...".
  • התאמה לקהל יעד - חשוב לבצע שידוך נכון בין המוצר הפרסומי ובין קהל היעד: לקוחות פוטנציאלים, לקוחות בפועל, נשים, גברים וכן הלאה. כאשר זה רלוונטי, כדאי גם להתייחס לדרגים השונים של מקבלי המוצרים: מנהלים, פקידות, עובדים וכדומה. התאמת מוצרי פרסום למאפייני הלקוחות גורמת לתחושת מחויבות גדולה יותר, נוצרת תחושה של "חשבו עליי באופן אישי".
  • תזמון - מוצרי פרסום הניתנים בהפתעה, ללא סיבה או אירוע מיוחד, מרגשים ותופשים את תשומת לב המקבל יותר מאשר מוצרים הניתנים בזמנים צפויים מראש.
  • תועלת וערך מוסף - מטרתם של מוצרי פרסום היא שמקבל המוצר יזכור אותך ברגע הראשון שיזדקק לשירותיך או למוצריך. למשל, חברה סלולארית יכולה להעניק מוצר פרסום שיתלה על המכשיר הנייד כמו ספוגית מסך.

הקפידו ליטול עמכם לכל מקום מבחר של מוצרי פרסום שונים שתוכלו לחלקם בכל כניסה או ביקור אצל לקוחות. באופן זה, גם לאחר שתעזבו - הלקוח לא ישכח אתכם.
חשוב לציין - מוצרי פרסום שלוגו החברה מוטבע עליהם הינם מוכרים לצורכי מס כמו כל אמצעי פרסום ושיווק אחר.

מהי האג'נדה שלך ?
מוצרי פרסום יכולים להיות כלי מצוין להביע אג'נדה סביבתית פוליטית ועוד. כך למשל, ניתן לעשות שימוש בחומרים ממוחזרים, תעשייה ירוקה, תרומות שונות לקהילה ועוד.
תמיד חשבו כיצד להפיק את המרב מהמסר המילולי והחזותי שמוצרי הפרסום מעבירים למקבל.



כל הזכויות שמורות לטריגר פרסום ושיווק בע"מ

מפת האתר