דף הבית >> מאמרים >> מוצרי פרסום לתערוכות וכנסים

מוצרי פרסום לתערוכות ולכנסים

- להפוך כל כנס לנכס

כנסים, פגישות ותערוכות הם הזדמנויות מצוינות לחלק מוצרי פרסום של החברה.
מצד אחד - באירועים מסוג זה יש המון מתחרים שסביר להניח שגם הם מחלקים מוצרי פרסום ומתנות שונים ולכן הבמה לא תהיה כולה שלכם, מצד שני - מדובר על אפשרות פז להרחיב את מעגל הלקוחות באופן ישיר, לכן אתם צריכים להיות קצת שונים מכל החברות האחרות.


מה חשוב בבחירת מוצרי פרסום לאירועים ולכנסים?



חשוב להתאים את המוצר לאירוע הספציפי: האם מדובר בתערוכה גדולה והומה אדם, או דווקא בפגישה יותר אינטימית, או שאולי מדובר בכנס הכולל פלח שוק מאוד ספציפי?
  • פשטות מסקרנת - בתערוכות גדולות הפתוחות לקהל רחב כדאי לבחור מוצרי פרסום פשוטים שכל אדם ממוצע יידע להשתמש בהם. עם זאת, על העיצוב והרעיון להיות מקוריים ושובי עין משום שבמקביל אליכם יחולקו עוד מוצרים רבים.
     
  • תחכום ומקוריות - בפגישות יותר מצומצמות מומלץ להשקיע במוצרי פרסום מתוחכמים יותר. שכן יש זמן לשוחח עם הלקוחות, אין הפרעות מסביב וניתן להסביר על המוצר, הקשר שלו לחברה ודרך תפעולו.
     
  • התאמה לנושא האירוע - בחרו מוצרי פרסום שרלוונטיים לנושא האירוע ויעזרו ללקוח לזכור את האירוע ואת מטרותיו. אם לדוגמה לקחתם חלק בתערוכה בנושא מניעת זיהום אויר בתעשייה או בנושא איכות הסביבה, בחרו מוצר שעשוי מחומרים טבעיים ודאגו שזה יצוין עליו.
     
  • עמידות - חשוב לשים לב שמוצרי הפרסום שאתם מחלקים באירועים וכנסים יהיו עמידים לאורך זמן. קחו בחשבון שהאורח יניח את המוצר בתיק/שקית ויטלטל אותה לאורך הכנס והדך לבית. כמו כן, מוצרי פרסום שמחזיקים זמן רב והלקוח עושה בהם שימוש, נחקקים טוב יותר בזיכרונו.
הדברים הקטנים שעושים את ההבדל
מוצרי פרסום כשלעצמם הם בעלי חשיבות שיווקית עליונה, אך חשוב לשים לב גם לדרך שבה אתם מעניקים ללקוח את המוצר: הקפידו להביט ללקוח בעיניים ולהגיש לו את המוצר ביד תוך כדי אזכור שם החברה, התעכבו להחליף עימו כמה מילים על מנת שירגיש שאתם מתייחסים אליו ושהוא חשוב. דברים קטנים שכאלו יכולים לעשות את ההבדל.
במידת האפשר מומלץ להעניק מוצרי פרסום לקראת סוף האירוע כדי למנוע "סחבת "מיותרת שתעיק על המבקרים.


כל הזכויות שמורות לטריגר פרסום ושיווק בע"מ

מפת האתר