מתנות ללקוחות עסקיים

דף הבית >> מידע נוסף >> מתנות ללקוחות עסקיים

המניע העיקרי

 

לקוחות עסקיים מהווים פעמים רבות את הגורם המספק את עיקר הרווחים. עסקים שמשווקים שירותים ומוצרים הן ברמה קמעונאית והן ברמה סיטונאית צריכים אמנם גם את קהל הלקוחות הפרטיים שלרוב מספק הכנסה יציבה יחסית, אך הכסף הגדול נמצא בתחום הסיטונאות והכמויות הגדולות. השימור של הלקוחות העסקיים האלה חשובה מאין כמותה, כי בסופו של דבר עד שעסק בוחר לו ספק להתקשר אתו, הוא כבר אינו מחליף אותו בקלות. התהליך הארוך של הגשת הצעות, בניית קשר עסקי והכרת צרכי הלקוח מובילים לתנועה מועטה של לקוחות עסקיים בין נותני שירות שונים.

 

זו הסיבה שמלבד העובדה שאתם צריכים לספק שירות איכותי וברמה גבוהה כדי לשמר הן את הלקוחות הפרטיים והן את הלקוחות העסקיים שלכם, אתם צריכים גם להשקיע בעצם הקשר הרצוף עם הלקוח העסקי. אתם צריכים לגרום לו לזכור שההתקשרות איתכם עושה לו טוב, ולהנכיח את העסק שלכם בחיים שלו בהקשר חיובי.

ליצירת קשר לחצו כאן

לזהות את איש המפתח

 

עם זאת, לעיתים רחוקות לקוח עסקי הוא אדם פרטי, ולרוב מדובר בנציגים של החברה שאחראיים על הרכש או ההתקשרויות עם ספקים חדשים. הקשר עם אנשי הקשר הללו חשוב מאין כמותו, ובשבילו בדיוק נועדה הקטגוריה של מתנות ללקוחות עסקיים בתוך התחום הרחב של מוצרים פרסומיים.

 

מתנות עסקיות אינן המתנות השיווקיות הרגילות שעסקים נותנים ללקוחות קיימים או פוטנציאליים. לא מדובר בעט עם לוגו או מחברת עם תמונות של העסק. מדובר בדרך כלל על מוצר אחד או חבילות שי המכילות מספר פרטים יוקרתיים, שניתנים באופן אישי לאדם חשוב. מלבד העיצוב היוקרתי ברמה גבוהה של המוצר, מדובר בדרך כלל על ליין מוצרים בנישה צרה וייחודית יותר. זה יכול להיות תיק מנהלים, חבילת ציוד משרדי יוקרתית או משהו אחר.

 

היות ולפעמים קשה להתאים מתנה עסקית למגוון הלקוחות שלכם, מומלץ לקחת לשם כך חברה שמתמחה במוצרי פרסום. חברה כזו, עם מנעד מחירים ומוצרים רחב, תוכל הן להציע לכם את מיטב המוצרים הקיימים בשוק והן לכוון אתכם על מנת שתעניקו את המתנה הנכונה לאדם הנכון.

 

מחפשים מתנות או מוצרי פרסום מסוגים שונים, שניתן לתת ללקוחות חדשים או קיימים? חברת טריגר פרסום ושיווק בע"מ היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לפרטים והזמנות, צרו קשר הטלפון 1-700-728-728

 


כל הזכויות שמורות לטריגר פרסום ושיווק בע"מ

מפת האתר