מתנות לועד עובדים

דף הבית >> מידע נוסף >> מתנות לועד עובדים

שימור עובדים

לוועדי עובדים תפקיד מיוחד בתפקוד התקין של החברה. עם זאת, יותר ויותר חברות מבינות כי על מנת לשמר עובדים טובים, זה לא מספיק לשמר תנאי בסיס שרק ימנעו מהעובד או העובדת לעזוב. במקום לפרוס רשת שתתפוס את אלה שעלולים לנשור, משקיעות החברות היום בהצבת מטרות וטריגרים שיגרמו לעובדים לרצות להישאר. עובד מרוצה הוא עובד שנותן מעצמו, והרצון והיכולת שלו לתרום לשיפור הכללי של החברה עולים בהתאם.

ישנם הרבה דרכים לגרום לעובד לאהוב את מקום העבודה שלו. ישנן שיטות בומבסטיות (ויקרות) כמו אירועים גדולים, ימי כיף, חופשות בחו"ל לעובדי החברה וכדומה. שיטות אלה, על אף היוקרה והגרנדיוזיות שלהן, אינן חסרות חסרונות. אירוע גדול הוא גם אירוע חד פעמי, שהאפשרות של החברה להפיק אירועים דומים לו יותר מפעם או פעמיים בשנה אינה ריאלית. ימי כיף מפנקים אמנם נראים טוב למי שנמצא מחוץ לחברה ושוקל להיכנס, ואין ספק שהם תורמים לגיבוש העובדים וליצירת סביבת עבודה נעימה יותר. עם זאת, לרוב ההשפעה שלהם מוגבלת בזמן.

ליצירת קשר לחצו כאן

תחזוקה לאורך זמן

מתנות לועדי עובדים, על כל המגוון הקיים היום בשוק, משלימים את האירועים החד פעמיים האלו ומאפשרים לעובד להיזכר באופן קבוע באיכות מקום העבודה שלו. מוצר שמשמש את העובד וגורם לו להסתובב בגאווה עם מוצר הנושא את הלוגו של החברה מהווה הן מתנה שמבהירה לעובד שהוא מוערך, והן פרסומת לעסק בקרב לקוחות ועובדים פוטנציאליים.

כאשר מחפשים מתנות לועד עובדים, במיוחד אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם התקשרות עם חברה חדשה פעם בכמה חודשים כאשר אתם רוצים לייצר מתנה ייחודית אחרת, כדאי להציב פרמטרים לחיפוש שיכול להיות שיקשו על החיפוש בהתחלה אבל יקלו מאוד על החיים אחר כך.

כמובן שאתם רוצים חברה שמוצריה איכותיים ושיכולה לעמוד בהזמנות בקנה מידה גדול, אם זה רלוונטי, אבל חברה בעלת מגוון גדול של מוצרים בטווח רחב של עלויות היא המפתח. בסופו של דבר, התקציב והגיוון של המתנות הן הגורם לאיזון בין ריצוי העובד לריצוי המנכ"ל.

מחפשים מתנות לעובדים שלכם או מוצרי פרסום מסוגים שונים, שיעזרו בשימורם ו"על הדרך" גם יראו להם כמה הם חשובים לכם? חברת טריגר פרסום ושיווק בע"מ היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לפרטים והזמנות, צרו קשר הטלפון 1-700-728-728


 


כל הזכויות שמורות לטריגר פרסום ושיווק בע"מ

מפת האתר