דף הבית >> מוצרים ממותגים
חדש - NEW מוצרי פרסום לכנסים מוצרי פרסום - USB גאדג'טים לסמארטפונים
טקסטיל ופנאי כלי עבודה ומחזיקי מפתחות עטים חבילות שי ומתנות למנהלים


מוצרי קד״מ - מוצרים ממותגים

מוצרי פרסום - להביא את החברה לסלון של הלקוח
 
מוצרי פרסום ומתנות הם פריטים שימושיים או דקורטיביים הניתנים בחינם לקהל יעד של חברה או ארגון. מוצרי פרסום משובצים בלוגו החברה ומעוצבים בצבעים המזוהים עם המוצר והחברה.
התועלת של מוצרי קידום מכירות ומתנות לחברות רבות, במיוחד בשוק תחרותי, אמצעי הפרסום הרגילים פשוט לא מספיקים על מנת לקדם את המוצר או את המסרים השיווקיים של החברה ויש צורך למצוא אפיקים חדשים, שיפנו אל ליבו של הלקוח באופן אישי יותר. בניגוד לטלמרקטינג, פליירים בדואר או אי-מיילים, מוצרי קד"מ  נוטים להישאר בסביבה הקרובה של הלקוח וכך הוא נפגש עימם שוב ושוב.
הבחירה של מוצרי פרסום - סוף מעשה במחשבה תחילה
כדאי לבחור מוצרי פרסום ומתנות משעשעים ומהנים אך עם זאת בעלי תועלת וערך מוסף. למשל, עט צבעוני שבלחיצה עליו אומר מסר שיווקי או מנגן את הג''ינגל של החברה. מחקרים מוכיחים כי שימוש בחושים כגון שמיעה, טעם וריח, בנוסף לראייה ויזואלית, מסייעים למוח לזכור עצמים או סיטואציות לאורך זמן. לכן מומלץ לתת ללקוחות "להריח את החופש" באמצעות תמציות פרחים רעננות, או "לטעום את טעם ההצלחה" בצורת שוקולד קטן אך איכותי וכן הלאה.
מוצרי פרסום - לא לעשירים בלבד
סכומי הכסף שתדרשו להשקיע ברכישת מוצרי פרסום ומתנות נמוכים פי כמה מאלו שתשקיעו בפרסומות בטלוויזיה או בעיתונים. בנוסף, מוצרי פרסום ומתנות נחשפים אל האנשים לעיתים תדירות ולמשך זמן ארוך יותר מאשר פרסומת בטלוויזיה למשל. מקבלי המתנות אינם האנשים היחידים שיקבלו את המסר השיווקי שלכם. מתנה דקורטיבית כמו עציץ או ספל יכולים לנוח על שולחן הקפה ובמהלך הזמן יחשפו אל מאות זוגות עיניים. ערכה של פרסומת שכזו לא תסולא בפז.
אז מי ברי המזל?
מוצרי הפרסום לא חייבים להיות מוגבלים אך ורק ללקוחות פעילים. הענקת מוצרי קידום מכירות ומתנות לקהל ייעד רחב ימשוך אליכם קהל גדול של לקוחות פוטנציאלים שיגיע מראש עם גישה חיובית. התחושה הכללית של הלקוח הפוטנציאלי תהיה: "קיבלתי תמורה עוד לפני שדרשו ממנו לשלם או לחתום". בל נשכח כמובן את העובדים שגם להם מגיע ליהנות מהמתנות - תשורות קטנות אלו יחזקו את תחושת הנאמנות של העובדים לחברה ויעניקו להם תחושת שייכות בעיצומו של יום עבודה מטורף.

כל הזכויות שמורות לטריגר פרסום ושיווק בע"מ

מפת האתר