דף הבית >> מאמרים >> קידום מכירות - מחזיקי מפתחות

קידום מכירות באמצעות מחזיקי מפתחות ממותגים


מחזיקי מפתחות ממותגים הם אמצעי קידום מכירות יעיל במיוחד.
השוק שופע שלל נותני שירות ומוצרים, דבר שהופך את הבחירה של הלקוח בחברה זו או אחרת למורכבת, ולכן על החברה להיות בעלת ערך מוסף כלשהו בעיני הצרכן. בדיוק בנקודה זו נמצא התחום של קידום מכירות.
השקעת תקציבי עתק במגוון מדיות פרסומיות עלולה להתברר כלא אפקטיבית, שכן אין תחליף לקשר בלתי אמצעי עם הלקוח.


קידום מכירות אפקטיבי- המפתח ללקוח נאמן


מחזיקי מפתחות ממותגים הם בעלי יתרונות רבים כשמדובר בנושא של קידום מכירות:
  • קידום מכירות בעלות נמוכה- מחזיקי מפתחות הם מוצר לא יקר המעניק חשיפה רבה בהשקעה כספית מינימאלית.
  • מחזיק מפתחות הוא מוצר המלווה את הלקוח לכל מקום, כחלק מצרור המפתחות של הבית, המשרד או הרכב.באופן זה נוצר אפקט חשיפה חוזרת של הלקוח אל הלוגו ושם החברה, שנצרבים בתודעתו. בבואו להחליט האם לבחור בחברה שלכם או במתחרה, באופן בלתי מודע השם המוכר ללקוח יזכה ליתרון.
  • מחזיקי מפתחות קיימים במגוון צורות, ויכולים להיות דקורטיביים אך גם שימושיים. קידום מכירות מוצלח הוא כזה שמייחד אתכם, ולכן נצלו את העובדה שמחזיק מפתחות יכול להיות מעוצב בצורות שונות ומחומרים מגוונים כדי ליצור מוצר שיקלע לטעם של קהל היעד הרצוי, או ישקף את הקונספט של החברה.

להתאים עצמך ללקוח - סוגים שונים של מחזיקי מפתחות
  • מחזיקי מפתחות קישוטיים- בצורות, צבעים וחומרים שונים
  • מחזיקי מפתחות בעלי ערך רוחני- עם תפילת הדרך עליהם או בצורות חמסה, מגן דוד ועוד.
  • מחזיקי מפתחות שימושיים, כגון מחזיק מפתחות שהוא גם פנס, מחזיק מפתחות שהוא גם מודד מטר, או מחזיק מפתחות עם מברג- האפשרויות רבות ומגוונות.


מחזיקים את הלקוחות מרוצים- קידום מכירות איכותי


מחזיקי מפתחות
שיהיו איכותיים ומעניינים כמוצר בפני עצמו יתנו דחיפה נוספת וערך גבוה יותר מבחינת קידום מכירות- מעבר להבאת המותג למודעות, החברה תיזכר אצל הלקוח באופן חיובי.
מחזיק מפתחות עם פנס למשל, הוא אביזר מאוד מועיל- אותו לקוח שחסכתם לו גישוש בחשיכה אחר דבר מה שחיפש,
יזכור אתכם לטובה- זו בסופו של דבר המטרה.



קידום מכירות | מחזיקי מפתחות

כל הזכויות שמורות לטריגר פרסום ושיווק בע"מ

מפת האתר