דף הבית >> מאמרים >> קידום מכירות

קידום מכירות - תיקים ממותגים



בניית גרעין של לקוחות נאמנים היא תהליך הדורש השקעה. מעבר למוצר או לשירות איכותי ישנה חשיבות עצומה לדרך שבה נתפס העסק אצל הלקוח והמסר אותו הוא משדר.
אמינות וקשר אישי עם הלקוח הם הבסיס של קידום מכירות ישיר ושיווק יעיל. חלוקת מוצרי פרסום ממותגים היא דרך קידום מכירות אפקטיבית היוצרת אהדה בקרב הלקוחות.


קידום מכירות באמצעות תיקים ממותגים, דרכים עקיפות לפרסום ישיר



לקוחות אוהבים לקבל מתנות - על אחת כמה וכמה כאלו שיהיו שימושיות עבורם. לקוח המקבל מוצר איכותי, יישאר עם רושם חיובי על החברה.
יתרונות התיקים הממותגים כאמצעי קידום מכירות הם רבים:
  • מדובר במוצר קידום מכירות איכותי ופרקטי. תיק טוב הוא תמיד שימושי.
     
  • השימוש בתיק הממותג הופך אותו למעין 'פרסומת ניידת', ולכן הוא בעל ערך מוסף: בהשקעה זניחה יחסית אתם זוכים לחשיפה נהדרת- בנוסף ללקוח המרוצה, בכל מקום אליו יגיע התיק ייחשפו מספר גדול של אנשים לשם וללוגו החברה.
     
  • תיקים קיימים במגוון רחב של גדלים, סגנונות וצבעים. כמו כן התיקים משמשים למספר רב של מטרות, ולכן יוכלו להתאים כמעט לכל אחד, בכל גיל או תחום עיסוק. עובדה זו נותנת מרחב בחירה גדול בעת פעולת קידום מכירות הממוקד לקהל יעד מסוים.

תיקים ממותגים - התיק הנכון שיישא את שמכם ברבים



ישנו מגוון גדול של תיקים ממותגים: מתיקי גב קלאסיים ועד תרמילי טיולים גדולים, תיקי עסקים, תיקי ספורט, תיקי פאוץ' ועוד. על התיק הממותג להתאים להלך הרוח של החברה ובו בזמן לקלוע לטעם ולצרכי הלקוחות. לכן, בבואכם לבחור תיק למטרת קידום מכירות, עליכם לשים לב בין השאר לקריטריונים הבאים:
  • קידום מכירות - המסר אותו אתם רוצים להעביר- על עיצוב התיק להתאים לקו הכללי של החברה. נוסף ללוגו ושם החברה יש להחליט האם יש העדפה לצבע מסוים, או לחילופין עיצוב ניטרלי.
  • קידום מכירות - התאמת התיק לאפיון הלקוחות- האם הם משתייכים לתחום עיסוק ספציפי? בעלי תחום עניין משותף? נמצאים בטווח גילאים מסוים?

חשוב להתאים את התיק למטרה- על מנת לבצע קידום מכירות באופן יעיל על התיק להיות שימושי, ובעל זיקה כלשהי לתחום העיסוק של החברה.

| קידום מכירות |


כל הזכויות שמורות לטריגר פרסום ושיווק בע"מ

מפת האתר