דף הבית >> עיצוב תערוכות
 
 
עיצוב ביתנים בנויים לתערוכות עיצוב ביתנים מודולארים לתערוכות עיצוב מתקני תצוגה לתערוכות



עיצוב תערוכות וביתנים

יש לכם את ההזדמנות להרגיש, ולו לזמן קצר כאילו אתם משוטטים בחלום.. תחשבו על האפשרות להיכנס לתוך מתחם צבעוני, מרגש ומפתיע שיטשטש את הגבולות בין המציאות היומיומית האפורה ובין חוויה מרגשת של עוצמה, צבע וקול.
אז איך יוצרים קסם? מעצב המתמחה בתחום של עיצוב תערוכות יכול להפוך ביתן או תערוכה פשוטה ורגילה לחוויה עצומה ללקוח. עיצוב תערוכות מהווה הזדמנות ייחודית להעביר ללקוחות מסרים שיווקיים ועסקיים בדרכים נוספות, הרבה יותר גדולות ומרגשות מאשר פרוספקט או פרסומת.
לראות - המסרים השיווקיים צריכים לזעוק מקירות התערוכה. עיצוב תערוכות העושה שימוש בצבעים חזקים ובמיצגים גדולים המוצבים בווריאציות ובכיוונים לא שגרתיים וייחודיים ימשכו את עיני המבקרים.
להקשיב - מלבד המידע השיווקי הוויזואלי, כדאי להוסיף הסברים מפורטים והדגמות לגבי המוצרים השונים שינתנו על ידי נציגי החברה אל מול המבקרים. שימוש בג'ינגלים של החברה שיושמעו ברקע, אך לא בעוצמה מעיקה כמובן, יכניסו את המבקרים לאווירה הנכונה.
לגעת - עיצוב תערוכות באופן מוחשי מגרה את הלקוח להתקרב אל הביתן ולחוש נינוחות. מבקר החש בנוח להניח ידיו על המוצר בעצם ביצע חצי רכישה,לכן יש לתת גישה למבקרים להתנסות במוצרים במידת האפשר, לחוש אותם ולהתיידד עימם.
לטעום - כדאי למצוא דרכים יצירתיות למשוך את המבקרים דווקא לביתן שלכם, מלבד החזות המושכת שלו. עיצוב תערוכות המשלב ערך מוסף קטן בצורת בר- קפה, עוגיות מזל, שוקולדים או כל דבר מעורר תאבון אחר בהחלט יעשה את העבודה ויהפוך את האווירה לנעימה.
מציאת הדרך בין ג'ונגל של ביתנים... עיצוב תערוכות ייחודי ומדויק נובע מחשיבה קונספטואלית פתוחה אך עם זאת ממוקדת. בל נשכח שהביתן שלכם לא ניצב לבד במערכה, סביבכם יהיו לבטח ממוקמים ביתנים רבים. התחרות על תשומת לב המבקרים, עמידה בזמנים מוקצבים וההתמודדות עם חלל מצומצם הופכת עיצוב תערוכות לפרויקט מאתגר במיוחד. עיצוב תערוכות באופן היוצר מפגש מרגש ובלתי אמצעי עם המבקרים יוביל לסגירת עסקאות עתידיות ולתחילתה של דרך משותפת עם לקוחות רבים.



כל הזכויות שמורות לטריגר פרסום ושיווק בע"מ

מפת האתר