דף הבית >> מאמרים >> מוצרי פרסום - שימור לקוחות

מוצרי פרסום הדרך האפקטיבית לגיוס ושימור לקוחות

חברות ענק בארה"ב ובארץ הבינו כבר מזמן שחתימת "חוזה פסיכולוגי" עם לקוח חשובה לא פחות, ולעיתים אף יותר, מאשר חתימה על חוזה פורמלי. "חוזה פסיכולוגי" נחתם כשהצד המוביל, בדרך כלל החברה או הארגון, מעניקים דבר מה, לדוגמה מוצרי פרסום, ללקוח הפוטנציאלי ללא ציפייה או דרישה לתמורה מכל סוג.
מתן תשורה סמלית לאנשים, לפני שמבקשים מהם להשתתף באיזשהו מחקר או לשמוע מספר מילים על מוצר חדש, גורם להם לרצות לשמוע מה יש לכם לומר ולהפגין נכונות ומחויבות.


מוצרי פרסום לגיוס לקוחות חדשים - כדאיות גבוהה בהשקעה נמוכה

  • גיוס לקוחות חדשים באמצעות הענקת מוצרי פרסום כגון, מחברות ספירלה, עטים, פיקסים, מחזיקי מפתחות יגרמו ללקוח הפוטנציאלי להגיע למו"מ בגישה חיובית יותר מאשר אם יניחו מולו דף למילוי פרטי אשראי ללא שום יחס מיוחד.
  • גיוס מסוג זה יהיה אפקטיבי משום שהוא מעניק ללקוח תחושה שהגיע למקום הנכון, תחושה של שייכות וחום.
  • מוצרי פרסום נשארים עם הלקוח לאחר המפגש, כך שגם אם הוא לא הביע התעניינות מיידית קיומם נותן לו הזדמנות שנייה לחשוב על העניין ואולי אפילו לעודד לקוחות פוטנציאלים אחרים, שרואים את המוצר ורוצים גם הם קשר עם חברה המעניקה מתנות חינם.

מוצרי פרסום ללקוחות קיימים - כי תמיד יהיו לך מתחרים

ידוע כי תחום שימור הלקוחות חשוב אף יותר מגיוס לקוחות חדשים, שכן השקעת האנרגיה בלקוח קיים אל מול התועלת המופקת ממנו לטווח הארוך, קטנה יחסית להשקעה שצורך גיוס של לקוח חדש שלא מכיר את החברה ועדיין לא יצר שום נאמנות אליה.

  • מוצרי פרסום או הטבות שניתנים ללקוחות מידי פעם שומרים על ערנות הלקוח והופכים את המוצר והחברה לחלק מחייו היומיומיים. המטרה של חברה היא שלקוח ירגיש את עצמו ממש כחלק מהחברה ולא רק כמקבל שירות בסיסי.
  • הענקת מוצרי פרסום ללקוח קיים מעניק לו תחושה שעשה את הבחירה הנכונה, תחושה שכזו יוצרת נאמנות אמיתית ויציבה לחברה.
  • מוצרי פרסום שימושיים ומקוריים יוצרים שיח בין לקוחות, גם של חברות אחרות, ויוצרים פרסום "מפה לאוזן", המהווה כלי יעיל ביותר הן לגיוס לקוחות חדשים והן לשימור הלקוחות קיימים.


כל הזכויות שמורות לטריגר פרסום ושיווק בע"מ

מפת האתר